Sıkça Sorulan Sorular
Cafe Masa Sandalye Hakkında:
Cafe Masa Sandalye Nedir?
Cafe
masa sandalye cafe ve diğer işletmelerin açılışlarına giden en keyifli
yoldur birbirinden özel ürünlerin ve şık tasarımları üyelerine özel
avantajlarla sunan ayrıcalıklı bir alışveriş ortamıdır.
Sitenize Neden Üye Olmalıyım?
Sitemize
üye olarak indirimli ve yeni ürünlerimizden ilk siz haberdar
olabilirsiniz, cafe açılışı telaşlı geçen bir süreç olduğu için ileride
oluşabilcek cafe malzemelerini sitemizden tedarik edebilirsiniz.
İlginizi çekecek birbirinden şık tasarım ürünlerini veya kendi zevkinize
göre seçebildiğiniz size özel avantajlarla bir arada bulabileceğiniz
için üye olmalısınız. Üstelik bunların hepsine yorulmadan, mağaza
gezmeden keyifli bir şekilde ulaşabilirsiniz.
Cafe Masa Sandalye Nasıl Çalışır?
Firmamız internet ve mağazamız üzerinden satış yapar.
Bilgilerim Güvende mi? Bilgilerimin Güvenli Olduğundan Emin Olabilir miyim?
Cafemasasandalye,
üyelik aşamasında ve daha sonrasında üye ve kullanıcılarından kişisel
bilgilerini isteyebilir. Bu bilgiler müşterilerimize etkin ve kaliteli
hizmet sunmak, çeşitli ürün ve hizmetlerin pazarlama faaliyetinde
bulunmak, müşteri profillerine yönelik özel promosyon faaliyetleri
düzenlemek, irtibat kurmak, bilgi güncellemek ve benzeri amaçlarla
kullanılacaktır. Cafemasasandalye.com.tr
bu amaçlar dışında hiçbir amaçla kullanılmacağını, verilerin ilgili
kanun ve hükümler uyarınca korunacağını taahhüt eder. Bu konuda daha
detaylı bilgi almak için sitemizdeki Gizlilik İlkeleri ve Üyelik &
Gizlilik Sözleşmesinin ilgili maddelerini okuyabilirsiniz.
E-Posta Listesinden İstedieğimde Ayrılabilir miyim?
Cafemasasandalye,
aksi talep edilmediği sürece düzenli veya düzensiz olarak bilgilendirme
e-postaları gönderebilmektedir. Üyeler diledikleri zaman, alınan
e-postalardaki yönlendirmeleri kullanarak bu bilgilendirmenin
durdurulmasını talep edebilirler, CAFEMASASANDALYE bu talepler kendi
sistemine ulaştığında üyelerine e-posta gönderimini durdurmak üzere
gerekli tedbiri alacak ve gereğini yapacaktır.
Üyelik Koşulları:
Üyelik Ücretli Mi?
Sitemize üye olmak ücretsizdir.
Nasıl Üye Olabilirim?
cafemasasandalye.com.tr
üye olmak için internet sayfamızda bulunan üye ol seçeneğini tıklamanız
ve sizden istediğimiz birkaç kısa bilgiyi doldurmanız yeterlidir.
Üyelik Şifremi Unutunca Ne Yapmalıyım?
İnternet sayfamızda yer alan Hesabım linkinden şifremi unuttum seçeneğine tıklayarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.
Kampanyalar:
Kampanyaların Süresi Nedir?
Kampanyalarımızın
süresi stok ve talep durumuna göre değişebilir. İlginizi çeken
kampanyaları kaçırmamak için sitemizde yer alan kampanya sürelerini
gösteren sayaçları takip etmenizi öneririz.
Kampanyalardan Nasıl Haberim Olacak?
Seçkin tasarımları ve ürünleri kampanyalarımız düzenli olarak mail ile size bildirilecektir.
Siparişler:
Ürünleri Sepetimde Ne Kadar Tutabilirim?
Sunduğumuz
fırsatlardan tüm üyelerimizin eşit olarak yararlanmasını sağlamak
amacıyla seçilen ürünler üyelerimizin sepetlerinde maksimum 45 dakika
süre ile bekletilmektedir.
Siparişlerimi Nasıl Takip Edebilirim?
Siparişlerinizi Hesabım sayfasındaki Siparişlerim linkinden takip edebilirsiniz.
Sipariş İçin Gerekli Adresimi Değiştirebilir Miyim?
Siparişinizi
sonuçlandırmadan, adreslerinizi hesabım bölümünden istediğiniz zaman
değiştirebilirsiniz. Ayrıca sipariş esnasında da dilerseniz farklı bir
adrese teslimat seçeneğini kullanarak yeni bir adres oluşturabilirsiniz.
Siparişlerim Farklı Kampanyalardan da Olsa Birlikte Sipariş Edebilir Miyim?
Farklı kampanyalara ait ürünleri aynı sepette birleştirebilir ve tek seferde satın alabilirsiniz.
Satın Aldığım Ürünü Erken Göndermeniz mümkün Mü?
Ürün
sevkiyatımız kampanya bittikten sonraki bir hafta içinde
gerçekleşmektedir. Bu durumda ürün/ürünleriniz, alışveriş yapar yapmaz
değil, kampanya bittikten sonraki bir hafta içinde kargoya teslim
edilir.
Ödeme:
Hangi Ödeme Şekilleri ile Alışveriş Yapabilirim?
Kredi kartı ve Havale/EFT ile ödeme yapabilirsiniz.
Banka Bilgilerimiz:
Ödeme yapabileceğiniz hesap bilgileri aşağıdaki gibidir.
----
Aldığım Ürünlerin Fiyatlarına KDV Dahil Midir?
Cafe Masa Sandalye yapacağınız alışverişlerde ürünler KDV dahil fiyatlar ile satışa sunulur.
Ödemelerde Kredi Kartımin Güvenliğini Nasıl Sağlıyorsunuz?
Ödeme,
güvenli bir SSL şifreleme üzerinden aracısız olarak ödeme hizmet
sağlayıcımız ve anlaşmalı olduğumuz bankalar tarafından
gerçekleştirilir. Kişisel ödeme bilgileriniz kesinlikle internet
sitemizde tutulmaz, üçüncü şahıslara iletilmez ve üçüncü şahıslarla
paylaşılmaz.
Kargo Ve Teslimat:
Siparişim Ne Kadar Zamanda Teslim Edilir?
Siparişleriniz
kampanya sona erdikten sonra ortalama 1 hafta içinde kargoya teslim
edilir. Ancak bazı durumlarda bu süre değişiklik gösterebilir. Ürün
sayfasından tarihleri kontrol edebilirsiniz.
Hangi kargo şirketi ile teslimat yapıyorsunuz?
Şirketimiz Yurtiçi Kargo ile çalışmaktadır.
Satın Aldığım Ürünü Yurt Dışına Gönderebilir Misiniz?
Evet gönderebiliriz.
Ürünlerim Gelmiş Ancak Bana Ulaşılamamış. Ne Olacak?
Kargo
şirketi siparişlerinizi belirttiğiniz adrese teslim eder. Bu adreste
bulunmamanız halinde, kargonuzu en yakın şubeden alabileceğinize dair
bir not bırakılır. Üç gün içinde paketi gidip teslim almamanız halinde
ise paketiniz bize iade edilir.
İade ve İptaller:
Siparişimi nasıl İptal Ederim?
Sitemizden bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Satın Aldığım Ürünü Nasıl İade Edebilirim?
Siparişlerinizi
teslim almadan önce iade etmek isterseniz ürün size ulaştığında paketi
teslim almayın, ürünün paketini açmadan kargo şirketine geri teslim
edin. Siparişinizi teslim aldıktan ve paketini açtıktan sonra gerekli
bazı adımlarını izlemeniz gerekmektedir. Ürünü yedi iş günü içinde iade
edebilirsiniz. Gerekli iade adımlarını gerçekleştirmek için de;
sitemizde yer alan İletişim bölümünden sipariş numaranız ve iade
edilecek ürünün kodunu belirterek bizimle kontağa geçiniz. Ürünün iade
edilebilmesi için, tahrip edilmemiş, paketi hasar görmemiş, tüm
aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği
bozulmamış olması gerekmektedir. Siparişiniz ile birlikte gelen
faturanın ön yüzünde bulunan iade formunu eksiksiz doldurarak, asıl
fatura ile beraber, UPS ile gönderebilirsiniz.
Aldığım Ürünün Kusurlu Olması Durumunda Ne Yapmam Gerekiyor?
Üründen
kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapmak istediğiniz iadelerde,
teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade işlemini
gerçekleştirebilirsiniz. Şikâyetiniz tedarikçi firmalara iletilecek ve
inceleme başlatılacaktır. Üründe kullanımdan kaynaklanan bir sorun yoksa
ürün bedeli tarafınıza geri ödenir.
İade Kapsamı Dışındaki Ürünler Nelerdir?
Tüketicinin
istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan
ürünlerin, niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan
ürünlerin, tek kullanımlık ürünlerin, kopyalanabilir yazılım ve
programların, gazete ve dergi gibi süreli yayınların, fiyatı borsa veya
diğer teşkilatlanmış piyasalarda belirlenen ürünlerin, elektronik
ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen
gayri maddi ürünlerin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde
tüketicinin meskenine veya işyerine götürüldüğü gıda maddelerinin,
içeceklerin ya da günlük tüketim maddelerinin, hızlı bozulma tehlikesi
olan veya son kullanım tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul
edilmemektedir.
Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün
ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış ve denenmemiş
olması şartına bağlıdır.
· - Her türlü kozmetik ürün
· - İç giyim ürünleri
· - Gıda ürünleri
· - Her türlü kişisel bakım ürünü
· - Her türlü yazılım ve programlar
· - DVD, VCD, CD ve kasetler
· - Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
·
- Taşınabilir bilgisayarlar ve masaüstü bilgisayarlar (ürünün
arızalı ve ayıplı çıkması durumu haricinde), orijinal işletim sistemi
kurulduktan yani bilgisayar kurulumu yapıldıktan sonra iade
alınmayacaktır.
· - Alıcının isteği ile kişiye özel
olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel
hale getirilen ürünler
· - Basılı ürünler (Kitap, dergi vb.)
Kaç Gün İçinde İade Edebilirim?
Tüketici
Kanunu’na göre “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” ilk ondört gün
içerisinde geçerlidir. Üründen doğan bir kusur var ise ürünü teslim
aldığınız tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Satın Aldığım Ürünü Teslim Aldım Fakat Memnun Kalmadım, Değiştirebilir Miyim?
Memnun kalmadığınız ürünü 14 gün içinde iade edebilirsiniz, ürün değişikliği yapılamamaktadır.
Sizin ile nasıl iletişime geçebiliriz?
[email protected] ye yazarak ya da 0212 565 05 45 no lu telefon numarasından.
Üyeliğimi İptal Edebilir miyim?
Evet,
hesabım sayfasındaki Üyelik Bilgileri sekmesinde Üyeliğimi İptal Etmek
Istiyorum linkine basarak üyeliğinizi iptal edebilirsiniz.