Sıkça Sorulan Sorular

Cafe Masa Sandalye Hakkında:



Cafe Masa Sandalye Nedir?



Cafe masa sandalye cafe ve diğer işletmelerin açılışlarına giden en keyifli yoldur birbirinden özel ürünlerin ve şık tasarımları üyelerine özel avantajlarla sunan ayrıcalıklı bir alışveriş ortamıdır.



Sitenize Neden Üye Olmalıyım?



Sitemize üye olarak indirimli ve yeni ürünlerimizden ilk siz haberdar olabilirsiniz, cafe açılışı telaşlı geçen bir süreç olduğu için ileride oluşabilcek cafe malzemelerini sitemizden tedarik edebilirsiniz. İlginizi çekecek birbirinden şık tasarım ürünlerini veya kendi zevkinize göre seçebildiğiniz size özel avantajlarla bir arada bulabileceğiniz için üye olmalısınız. Üstelik bunların hepsine yorulmadan, mağaza gezmeden keyifli bir şekilde ulaşabilirsiniz.



Cafe Masa Sandalye Nasıl Çalışır?



Firmamız internet ve mağazamız üzerinden satış yapar.



Bilgilerim Güvende mi? Bilgilerimin Güvenli Olduğundan Emin Olabilir miyim?



Cafemasasandalye, üyelik aşamasında ve daha sonrasında üye ve kullanıcılarından kişisel bilgilerini isteyebilir. Bu bilgiler müşterilerimize etkin ve kaliteli hizmet sunmak, çeşitli ürün ve hizmetlerin pazarlama faaliyetinde bulunmak, müşteri profillerine yönelik özel promosyon faaliyetleri düzenlemek, irtibat kurmak, bilgi güncellemek ve benzeri amaçlarla kullanılacaktır. Cafemasasandalye.com.tr bu amaçlar dışında hiçbir amaçla kullanılmacağını, verilerin ilgili kanun ve hükümler uyarınca korunacağını taahhüt eder. Bu konuda daha detaylı bilgi almak için sitemizdeki Gizlilik İlkeleri ve Üyelik & Gizlilik Sözleşmesinin ilgili maddelerini okuyabilirsiniz.



E-Posta Listesinden İstedieğimde Ayrılabilir miyim?



Cafemasasandalye, aksi talep edilmediği sürece düzenli veya düzensiz olarak bilgilendirme e-postaları gönderebilmektedir. Üyeler diledikleri zaman, alınan e-postalardaki yönlendirmeleri kullanarak bu bilgilendirmenin durdurulmasını talep edebilirler, CAFEMASASANDALYE bu talepler kendi sistemine ulaştığında üyelerine e-posta gönderimini durdurmak üzere gerekli tedbiri alacak ve gereğini yapacaktır.



Üyelik Koşulları:



Üyelik Ücretli Mi?



Sitemize üye olmak ücretsizdir.



Nasıl Üye Olabilirim?



cafemasasandalye.com.tr üye olmak için internet sayfamızda bulunan üye ol seçeneğini tıklamanız ve sizden istediğimiz birkaç kısa bilgiyi doldurmanız yeterlidir.



Üyelik Şifremi Unutunca Ne Yapmalıyım?



İnternet sayfamızda yer alan Hesabım linkinden şifremi unuttum seçeneğine tıklayarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.




Kampanyalar:



Kampanyaların Süresi Nedir?



Kampanyalarımızın süresi stok ve talep durumuna göre değişebilir. İlginizi çeken kampanyaları kaçırmamak için sitemizde yer alan kampanya sürelerini gösteren sayaçları takip etmenizi öneririz.



Kampanyalardan Nasıl Haberim Olacak?



Seçkin tasarımları ve ürünleri kampanyalarımız düzenli olarak mail ile size bildirilecektir.



Siparişler:



Ürünleri Sepetimde Ne Kadar Tutabilirim?



Sunduğumuz fırsatlardan tüm üyelerimizin eşit olarak yararlanmasını sağlamak amacıyla seçilen ürünler üyelerimizin sepetlerinde maksimum 45 dakika süre ile bekletilmektedir.



Siparişlerimi Nasıl Takip Edebilirim?



Siparişlerinizi Hesabım sayfasındaki Siparişlerim linkinden takip edebilirsiniz.



Sipariş İçin Gerekli Adresimi Değiştirebilir Miyim?



Siparişinizi sonuçlandırmadan, adreslerinizi hesabım bölümünden istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz. Ayrıca sipariş esnasında da dilerseniz farklı bir adrese teslimat seçeneğini kullanarak yeni bir adres oluşturabilirsiniz.



Siparişlerim Farklı Kampanyalardan da Olsa Birlikte Sipariş Edebilir Miyim?



Farklı kampanyalara ait ürünleri aynı sepette birleştirebilir ve tek seferde satın alabilirsiniz.



Satın Aldığım Ürünü Erken Göndermeniz mümkün Mü?



Ürün sevkiyatımız kampanya bittikten sonraki bir hafta içinde gerçekleşmektedir. Bu durumda ürün/ürünleriniz, alışveriş yapar yapmaz değil, kampanya bittikten sonraki bir hafta içinde kargoya teslim edilir.



Ödeme:



Hangi Ödeme Şekilleri ile Alışveriş Yapabilirim?



Kredi kartı ve Havale/EFT ile ödeme yapabilirsiniz.



Banka Bilgilerimiz:



Ödeme yapabileceğiniz hesap bilgileri aşağıdaki gibidir.
----




Aldığım Ürünlerin Fiyatlarına KDV Dahil Midir?

Cafe Masa Sandalye yapacağınız alışverişlerde ürünler KDV dahil fiyatlar ile satışa sunulur.

Ödemelerde Kredi Kartımin Güvenliğini Nasıl Sağlıyorsunuz?

Ödeme, güvenli bir SSL şifreleme üzerinden aracısız olarak ödeme hizmet sağlayıcımız ve anlaşmalı olduğumuz bankalar tarafından gerçekleştirilir. Kişisel ödeme bilgileriniz kesinlikle internet sitemizde tutulmaz, üçüncü şahıslara iletilmez ve üçüncü şahıslarla paylaşılmaz.

Kargo Ve Teslimat:

Siparişim Ne Kadar Zamanda Teslim Edilir?

Siparişleriniz kampanya sona erdikten sonra ortalama 1 hafta içinde kargoya teslim edilir. Ancak bazı durumlarda bu süre değişiklik gösterebilir. Ürün sayfasından tarihleri kontrol edebilirsiniz.

Hangi kargo şirketi ile teslimat yapıyorsunuz?

Şirketimiz Yurtiçi Kargo ile çalışmaktadır.

Satın Aldığım Ürünü Yurt Dışına Gönderebilir Misiniz?

Evet gönderebiliriz.

Ürünlerim Gelmiş Ancak Bana Ulaşılamamış. Ne Olacak?

Kargo şirketi siparişlerinizi belirttiğiniz adrese teslim eder. Bu adreste bulunmamanız halinde, kargonuzu en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakılır. Üç gün içinde paketi gidip teslim almamanız halinde ise paketiniz bize iade edilir.

İade ve İptaller:

Siparişimi nasıl İptal Ederim?

Sitemizden bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Satın Aldığım Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

Siparişlerinizi teslim almadan önce iade etmek isterseniz ürün size ulaştığında paketi teslim almayın, ürünün paketini açmadan kargo şirketine geri teslim edin. Siparişinizi teslim aldıktan ve paketini açtıktan sonra gerekli bazı adımlarını izlemeniz gerekmektedir. Ürünü yedi iş günü içinde iade edebilirsiniz. Gerekli iade adımlarını gerçekleştirmek için de; sitemizde yer alan İletişim bölümünden sipariş numaranız ve iade edilecek ürünün kodunu belirterek bizimle kontağa geçiniz. Ürünün iade edilebilmesi için, tahrip edilmemiş, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir. Siparişiniz ile birlikte gelen faturanın ön yüzünde bulunan iade formunu eksiksiz doldurarak, asıl fatura ile beraber, UPS ile gönderebilirsiniz.

Aldığım Ürünün Kusurlu Olması Durumunda Ne Yapmam Gerekiyor?

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapmak istediğiniz iadelerde, teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Şikâyetiniz tedarikçi firmalara iletilecek ve inceleme başlatılacaktır. Üründe kullanımdan kaynaklanan bir sorun yoksa ürün bedeli tarafınıza geri ödenir.

İade Kapsamı Dışındaki Ürünler Nelerdir?

Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünlerin, niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünlerin, tek kullanımlık ürünlerin, kopyalanabilir yazılım ve programların, gazete ve dergi gibi süreli yayınların, fiyatı borsa veya diğer teşkilatlanmış piyasalarda belirlenen ürünlerin, elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi ürünlerin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürüldüğü gıda maddelerinin, içeceklerin ya da günlük tüketim maddelerinin, hızlı bozulma tehlikesi olan veya son kullanım tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış ve denenmemiş olması şartına bağlıdır.

· - Her türlü kozmetik ürün

· - İç giyim ürünleri

· - Gıda ürünleri

· - Her türlü kişisel bakım ürünü

· - Her türlü yazılım ve programlar

· - DVD, VCD, CD ve kasetler

· - Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)

· - Taşınabilir bilgisayarlar ve masaüstü bilgisayarlar (ürünün arızalı ve ayıplı çıkması durumu haricinde), orijinal işletim sistemi kurulduktan yani bilgisayar kurulumu yapıldıktan sonra iade alınmayacaktır.

· - Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler

· - Basılı ürünler (Kitap, dergi vb.)

Kaç Gün İçinde İade Edebilirim?

Tüketici Kanunu’na göre “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” ilk ondört gün içerisinde geçerlidir. Üründen doğan bir kusur var ise ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Satın Aldığım Ürünü Teslim Aldım Fakat Memnun Kalmadım, Değiştirebilir Miyim?

Memnun kalmadığınız ürünü 14 gün içinde iade edebilirsiniz, ürün değişikliği yapılamamaktadır.

Sizin ile nasıl iletişime geçebiliriz?

info@cafemasasandalye.com.tr ye yazarak ya da 0212 565 05 45 no lu telefon numarasından.

Üyeliğimi İptal Edebilir miyim?

Evet, hesabım sayfasındaki Üyelik Bilgileri sekmesinde Üyeliğimi İptal Etmek Istiyorum linkine basarak üyeliğinizi iptal edebilirsiniz.